Andrea Forista!
Cantidad de envíos : 66 Edad : 31 Localización : Maracaibo-Venezuela Fecha de inscripción : 09/03/2008
| Tema: Letra de I Wan'na Be Like You. Marzo 9th 2008, 13:02 | |
| Now I'm the king of the swingers Oh, the jungle VIP I've reached the top and had to stop And that's what botherin' me I wanna be a man, mancub And stroll right into town And be just like the other men I'm tired of monkeyin' around!
Oh, oobee doo I wanna be like you I wanna walk like you Talk like you, too You'll see it's true An ape like me Can learn to be humen too
Now don't try to kid me, mancub I made a deal with you What I desire is man's red fire To make my dream come true Give me the secret, mancub Clue me what to do Give me the power of man's red flower So I can be like you
Oh, oobee doo Lyrics I wanna be like you I wanna walk like you Talk like you, too You'll see it's true An ape like me Can learn to be humen too
Oh, oobee doo I wanna be like you I wanna walk like you Talk like you, too Oh, oobee doo I wanna be like you I wanna walk like you Talk like you, too You'll see it's true An ape like me Can learn to be humen too | |
|
LiloOH D'Jonas! ^^/ Jb! Comprometida Con...
Cantidad de envíos : 832 Edad : 30 Localización : Brqto-Venezuela xD Fecha de inscripción : 29/07/2008
| Tema: Re: Letra de I Wan'na Be Like You. Septiembre 3rd 2008, 15:37 | |
| Graciasss!! esta cancion nu me la se..xD! | |
|
MariialeD'JOnaz<33 ForistaDelMesDeMarzo!
Cantidad de envíos : 2197 Edad : 29 Localización : Bqto-Vzla♥KevinJOeNickLozAMo!! Fecha de inscripción : 14/07/2008
| Tema: Re: Letra de I Wan'na Be Like You. Septiembre 18th 2008, 11:14 | |
| Thankz..! ez muy muy genial.. laa kncion.. proo para kntarlaa ez zupr rapidaaaa | |
|
natii Nuev@
Cantidad de envíos : 8 Fecha de inscripción : 27/09/2009
| Tema: Re: Letra de I Wan'na Be Like You. Septiembre 27th 2009, 15:06 | |
| Otro de los mejores covers que han hechooooo!!!!!! Es excelenteeeeeee!!! ooo beeee doooo!!!! Fue una de las canciones que me hizo empezar a amarlos | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Letra de I Wan'na Be Like You. | |
| |
|